Sağlıklı Beslenme Menüsü

Sağlıklı Beslenme Menüsü
 

Aslına bakarsanız bunun çok ciddi bir problem olduğunu söyleyebiliriz. Sağlık sorunu yaşamadan beslenmeye özen göstermek gerekir. Bunun için kendiniz uğraşmak istemiyorsanız fedbox’ın sağlıklı beslenme örnek menü kısmına bakabilir veya kendinizi hazırlayabilirsiniz. Eğer desteğe ihtiyacınız olduğunu düşünüyorsanız bu yazımızdan yardım alabilirsiniz.

Peki sağlıklı beslenme menüsü nasıl hazırlanabilir, merak ediyor musunuz? O halde yazının devam kısmını inceleyebilirsiniz.

Kolayca Sağlıklı Beslenme Menüsü Hazırlayın

Sağlıklı beslenmek için günlük ihtiyacınız olan vitaminleri, proteini ve mineralleri almalısınız. Buna yağları ve karbonhidratları da dahil edebiliriz. Öncelikli olarak insan vücudunun bunların hepsine ihtiyacı olduğunu aklınızdan çıkarmamalısınız. Ardından artık menüye geçebilirsiniz. Aşağıda sağlıklı beslenme örnek menü göreceksiniz.

Sabah: Sabahları yulaf ezmesi, kibrit kutusu büyüklüğünde beyaz peynir ve 3 adet zeytin yiyebilirsiniz. Bunun yanında elma ya da farklı bir meyve de tüketebilirsiniz.

Öğlen: Ara öğünü ceviz ya da badem gibi kuruyemişler ile atlatarak öğlenleri bol yeşillikli salata tüketebilirsiniz. Salata ve meyve tüketimi özellikle öğlen için gerçekten etkili olacaktır. Haşlanmış tavuk da tercih edilebilir.

Akşam: Akşamları yediklerinize çok dikkat etmeniz gerekir. Bunun için günü salata ile kapatabilirsiniz. Hatta ve hatta daha hafif olarak sadece çilek, elma ya da benzeri meyvelerden yiyebilirsiniz. Akşam öğünü için balık da tercih edebilirsiniz. Balık özellikle B vitaminleri açısından zengindir. Tabii akşam öğününü yatma saatinize yakın tutmamaya da özen göstermelisiniz.