24 Eylül 2018 Pazartesi
Konya Net Haber / otomotiv/ 350 milyon yıllık fosilleri sergiliyor

350 milyon yıllık fosilleri sergiliyor

Bursa’da özel bir otomotiv firmasında yönetici olarak çalışan Tuncay Erayvaz, açtığı fosil sergisiyle evrim teorisini çürütüyor.

16 Ağustos 2016 Salı 08:38
350 milyon yıllık fosilleri sergiliyor
 Fosil sergisinde yer alan 5 ila 350 milyon yıllık canlı fosilleri, hayatın 350 milyon yılda değişmeden günümüze kadar geldiğini gösteriyor. Ördekli Kültür Merkezi'nde açtığı fosil sergisi hakkında bilgi veren Tuncay Erayvaz, “Fosiller milyonlarca yıl önce yaşamış canlıların günümüze gelmiş kalıntıları. Paleontoloji bilimi olarak geçiyor. Bize canlıların tarihini vermiş oluyor. Bir canlının fosilleşmesi için öldükten sonra havasız ortamda kalması önemli. Öldükten sonra toprağın, yani çamurun arasında kalınca, milyonlarca yıl sonra o çamur toprak taşlaşıyor. Canlının da sert tabakası fosil oluyor. Mesela balığın kılçık kısmı fosil oluyor. Kaplumbağanın ise bütün vücudu fosilleşiyor. Birde amber kalıtları var. Amber kalıtlarında ise, çam ağacının reçinesi üzerine böcek konuyor. Bu böcek çam reçinesinin içinde kalınca bütün vücudu fosilleşiyor. Kehribar denilen bu reçineleri tespih yapımında kullanıyorlar" dedi.

"Bunlara baktığımızda, milyonlarca yıl geçmesine rağmen, hiçbir değişim olmadığını görüyoruz" diyen Erayvaz, "Canlıların milyonlarca yıl evvel neyseler günümüzde de aynı olması, evrim teorisi dediğimiz teoriyi tamamen çürütüyor. Hayat suda başlamıştır, canlılar evrimleşmiştir deniliyor. Aslında böyle bir şey olmadığını, bu fosiller bize ispat ediyor. Açmış olduğum sergide dünyanın her tarafından gelmiş örnekler var. 350 milyon yıllık mercan var. 65 milyon yıllık timsah var. Sergimizde 25 tane 5 milyon ila 350 milyon yıllık fosil mevcut, 5 milyon yıl öncesine ait kızıl kurt kafatası var. Bu fosiller canlıların tarihini bize bire bir göstermiş oluyor. Sergiye halkımızın çok büyük ilgisi var. Hiçbir canlıda hiçbir değişim olmadığını görmekteyiz” diye konuştu.

Haber Kaynağı: İHA

YASAL UYARI:Yayınlanan haberler, köşe yazıları, fotoğraflar, yazı dizileri ve her türlü eserin tüm hakları Konya Net Haber 'e aittir. Kaynak gösterilerek bile olsa eserin bütünü özel izin alınmadan kullanılamaz.

Yorumlar

GAZETE MANŞETLERİ

HAVA DURUMU

Görüntülemek istediğiniz ili seçiniz:

NAMAZ VAKİTLERİ

Görüntülemek istediğiniz ili seçiniz:

EN ÇOK OKUNANLAR

SPOR TOTO SÜPER LİG

Tür seçiniz:

e-gazete

KARİKATÜR

SENDE YAZ

Ziyaretçi Defteri

Siz de yazmak istemez misiniz?

ARŞİV

Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları haber kaynaklarına aittir, haberleri kopyalamayınız. Türkiye'nin En Kapsamlı Haber Portalı - Güncel ve Tarafsız Haberler İçin Her Gün Ziyaret Ediniz.

erotik film izle