16 Kasım 2018 Cuma
Konya Net Haber / bilim-ve-teknoloji/ Bilimin yeni araştırmacısı: Böcek robot Hector

Bilimin yeni araştırmacısı: Böcek robot Hector

Alman bilim adamlarının geliştirdiği böcek robot Hector, özel olarak geliştirilen kamera sistemi sayesinde biyolojik olaylarda tıpkı bir haşere gibi görüp araştırma yapacak.

28 Ocak 2015 Çarşamba 21:41
Bilimin yeni araştırmacısı: Böcek robot Hector
Bilimin yeni araştırmacısı: Böcek robot Hector [Video] 28/01/2015 20:35 Almanya Bielefeld Üniversitesi’nde geliştirilen yeni böcek robot Hector, 6 bacağını birbirinden bağımsız olarak hareket ettirebiliyor ve çevresindeki seslere tepki veriyor.

Tasarımcı Jan Paskarbeit, Hector isimli robotunun tahrik sistemleri olarak adlandırılan hayvan ve mekaniklerdeki kontrollü çevrim ve hareket sistemine sahip olduğunu belirtti: “Robotu kanalizasyonlara göndermeyeceğiz. Aslında 6 bacakla yürüme metodundan bu görevler anlaşılıyor ama biz robotu biyoloji konularındaki teorileri test amaçlı kullanmayı düşünüyoruz.”

Hector’un pasif elastik eklemleri ve hafif iskelet yapısı her bir bacağın vücudu hızla hareket ettirmesine yardımcı oluyor. Hector her şeyi özel kameralarıyla izleyebiliyor.

Kaynak :Teknoloji Oku

YASAL UYARI:Yayınlanan haberler, köşe yazıları, fotoğraflar, yazı dizileri ve her türlü eserin tüm hakları Konya Net Haber 'e aittir. Kaynak gösterilerek bile olsa eserin bütünü özel izin alınmadan kullanılamaz.

Yorumlar

GAZETE MANŞETLERİ

HAVA DURUMU

Görüntülemek istediğiniz ili seçiniz:

NAMAZ VAKİTLERİ

Görüntülemek istediğiniz ili seçiniz:

EN ÇOK OKUNANLAR

BUGÜN

BU HAFTA

BU AY

SPOR TOTO SÜPER LİG

Tür seçiniz:

e-gazete

KARİKATÜR

SENDE YAZ

Ziyaretçi Defteri

Siz de yazmak istemez misiniz?

ARŞİV

Sitemizde yayınlanan haberlerin telif hakları haber kaynaklarına aittir, haberleri kopyalamayınız. Türkiye'nin En Kapsamlı Haber Portalı - Güncel ve Tarafsız Haberler İçin Her Gün Ziyaret Ediniz.

erotik film izle